Lotny Serwis Rowerowy

Pan Bartek czyli Ja buduję również rowery na zamówienie, najbardziej popularne sa dwururki, które są przerabiane ze starych Niemieckich rowerow, ceny dwururek zaczynają się od 900 zł, kończą się na 2000-3000 zależy od konfiguracji.Rowery cechują się bardzo niską wagą, małą awaryjnością i są super wyjątkowe i wygodne.

   : dwa pierwsze rowery z galeri to koszt 1800-2000, dwa środkowe to najbardziej popularne projekty 1100- nazwa pochodzi od ich ceny 1100 :), rowery męskie na ramach szosowych lub krosowych, koszt to od 900 w góre.

czym się różnia rowery ze zdjeć ?

Dwa pierwsze z lewej mają piasty z przerzutką wewnętrzną najczęściej 3-biegową (idealną do miasta) , co pozwala na zamontowanie kolorowego łańcucha i wyeksponowanie pomalowanej korby.

Rowery te mają również nowe malowane obręcze i szprzychy na dowolnie wybrany kolor, jak również wsporniki siodła i kierownicy oraz kierownice.

kolory malowanych elementów można wybrać z całej palety ral, można zrobić to przy komputerze lub na miejscu w serwisie, mam próbnik ral oraz blaszki z realnymi kolorami.

Dodatki typu kolor opon jak kolor i fason siodełka czy chwytów oraz lampek ustalamy indywidualnie.

Rowery ze zdjeć środkowych:

Mają pomalowaną tylko ramę, koła są oryginalne używane wyczyszczone, polerowane, są najczęściej wyposażone w 5-6 biegów na zewnątrz, posiadają osłonę łańcucha- brak możliwości zastosowania kolorowego łąńcucha.

mają mniej nowych części z tąd niższa cena.

 

Rowery męskie, są budowane głównie na starych ramach szosowych lub trekingowych- większość na rurach - cro-mo przez co są to lekkie i przyjemne rowery miejskie, przez moją słabość do rowerów retro czesto wyposażone są w stary układ napędowo hamujący shimano (stx-alivio-deore lx)

 

 

 

 



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2018 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl